Ändrad postgång inom Sundsvalls kommun.

  • 7 december 2017 11:40
  • Publicerat av: Maria Granqvist

Från och med den 1 december gäller nya körscheman för interntransporter inom Sundsvalls kommun.

Ändringarna har anpassat så att det ska påverka verksamheterna så lite som möjligt. Tyvärr blir det ändå vissa förändringar för några verksamheter. Vissa arbetsplatser som har haft leverans 3 gånger i veckan har numera bara 2 leveranstillfällen. Det kan ju påverka när du bokar material från oss. Se gärna till att ha några extra dagars marginal när du bokar. Både för att du ska få materialet när du vill ha det och så att det är tillbaka hos oss i tid för att kunna skickas ut till nästa kund.

Vill du veta hur just din arbetsplats påverkas hittar du de nya turlistorna på inloggad, kommunens intranät. https://intranat.sundsvall.se/2784/posts/show/10214

Har du frågor kring dina leveranser från oss kontakta:

Anders Wihlgaard
Mediotek Sundsvall
Telefon: 070-255 45 93
E-post: mediotek@sundsvall.se

Har du frågor kring postgången så kontakta:
Rut Eriksson
Servicecenter Kontorsservice
Telefon: 060-19 10 29
E-post: rut.eriksson@sundsvall.se

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *